luni, 3 august 2015

#blablabla

   De la o vreme nu mai am timp de nimic... nimeni nu ma intelege, iar viata mea este ca un carusel din cauza caruia sunt tot timpul ametita. Nu stiu care este directia potrivita in care trebuie sa merg si parca nimic nu ma multumeste!
   Cateodata ma gandesc cat de greu este sa fiu eu  si sunt invidioasa pe oamenii care nu au pretentii de la viata. Sunt constienta ca lucrurile nu or sa mearga tot timpul in directia dorita, dar eu parca nu gasesc acea directie! Nu pot spune ca nu mi-am atins scopurile "de vacanta", insa mi-am dat seama ca nu ma fac asa fericita... ca banii nu se compara cu dragostea si ca orasul nu iti ofera liniste. Schimbarile din viata mea care s-au realizat cu consimtamantul meu aveau rolul de a ma ajuta, insa mai rau m-au incurcat ! Poate eu sunt de vina ca nu am rabdare cu oamenii noi intalniti si ca nu imi dau silinta sa ma adaptez...dar cu toate astea, sunt increzatoare! Cineva mi-a spus ca norocul nu vine cand il chemi, iar eu cred ca ce este al meu este pus deoparte...nu imi ramane decat sa am rabdare! 
   "Tot raul spre bine" este singura sintagma care ma motiveaza, este motto-ul meu si premiza pe care imi traiesc in momentul de fata viata. Sunt constienta ca de multe ori pretentiile mele sunt exagerate, ca sunt dificila si ca cu greu pot fi multumita, insa nu vreau sa ma plafonez, sa am o viata definita de rutina si oboseala. Asadar, nu imi ramane decat sa am rabdare si incredere ca timpul le va rezolva pe toate si sa astept pana cand norocul ma va vizita si pe mine...☺
P.s.: macar cu dragostea stau bine :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu