joi, 31 decembrie 2015

Retrospectivă


   Mai sunt câteva ore şi anul 2015 intră la capitolul trecut. Pentru că am văzut că se poartă, am decis să fac o retrospectivă în cinstea anului care se apropie cu paşi repezi de final.
  Aşadar, 2015 a însemnat pentru mine: 
  -oameni noi. Am avut oportunitatea de a cunoaşte oameni speciali, de la care am avut ce învăţa şi în jurul cărora sper să rămân cât mai mult timp. Pentru poveţele şi îndrumările date, vă mulţumesc!  
   -evoluţie. Am ales să nu bat pasul pe loc, şi să îmi testez limitele. A fost un succes! 
   -"dulci" dezamăgiri. Pentru că oamenii care m-au părăsit nu au realizat că, de fapt, îmi fac un bine. Mi-aţi uşurat munca! 
   -planuri. Pentru că niciodată nu mă mulţumesc cu ceea ce am, pentru 2016 am planuri mari. To be continued... 
   -linişte. Meritul familiei. 
   -prietenii pe viaţă. Pentru fetele mele care mă suportă după o zi proastă şi pentru nopţile pierdute pe Whatsapp. Sper să tocim scaunele cafenelelor! 
   -iubire. Pentru că sunt iubită mai mult decât pot duce! 
   Sper că 2016 să fie un an plin de surprize plăcute, să realizaţi tot ceea ce v-aţi propus şi să aveţi răbdare. Înconjuraţi-vă de oameni frumoşi care să vă motiveze şi pentru care să fiţi speciali.  
   2015, mulţumesc pentru tot ce am trăit! 2016, sunt pregătită!  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu