miercuri, 27 mai 2015

Drama Queen

    M-am hotărât cu greu ce să aștern în rândurile ce vor urma... Zilele care au trecut au fost unele destul de agitate, dar în ciuda celor întâmplate, am realizat că există anumite stări și gânduri care pot schimba radical o persoană. Una dintre cele mai periculoase trăiri pe care un om le poate experimenta, este gelozia. Sentimentul în cauză ne poate transforma, ne poate face să ne pierdem gândirea rațională, acționând astfel în funcție de impulsurile primite, și transformându-ne ulterior în monștrii. 
   Sunt convinsă că de multe ori gelozia este mult mai puternică decât iubirea. Sunt convinsă și de faptul că gelozia poate fi numită uneori boală. Este de la sine înțeles că un astfel de sentiment de multe ori poate destrăma o relație care are în spate ani buni...ceea ce este clar este faptul că gelozia strică. Da, se spune că ea se trage din iubire...dar eu cred că de multe ori, gelozia se trage din frustrările și fricile noastre. Știu că nu există om care să nu fie gelos, sau care să nu fi avut o criză de gelozie, însă de la o astfel de criză până la una de isterie sau chiar depresivă nu este decât un pas. Nu știu dacă există o modalitate prin care noi oamenii ne-am putea controla astfel de ieșiri, însă sunt sigură că răspunsurile se află în omul de lângă noi și în relațiile noastre.  
   Nu pot spune că eu nu sunt geloasă, ar fi o ipocrizie din partea mea...dar sunt mai bine zis, egoistă. Nu fac crize, nu țip de nebună la omul de lângă mine, iar lipsa de încredere dacă există, prefer să o țin pentru mine. Nici modul în care eu acționez nu cred că este unul tocmai potrivit, pentru că de multe ori mă încarc negativ, dar spre deosebire de alte persoane, sunt mult mai rațională. Cred că un comportament umbrit de gelozie mai degrabă sperie omul de lângă noi decât să îl apropie, iar pe noi ca indivizi ne trage în jos...ne strică relațiile cu cei din jur datorită suspiciunii și lipsei de încredere, iar într-un final ne va izola de tot ceea ce se întâmplă în exterior. 
    Îmi doresc ca viața mea să nu fie deviată de astfel de trăiri. Vreau șă cred că sunt un om calculat, cu capul pe umeri care înțelege că gelozia nu face decât să ne desființeze atât pe noi cât și pe cei de lângă noi. Mulți poate vor spune că este ușor de zis și greu de făcut...nu este adevărat! Lucrurile de genul acesta sunt doar în capul nostru, pentru că dacă vrem putem, indiferent de problemele pe care le întâmpinăm. Așa că, iubiți-vă mai mult, că să nu aveți timp să fiți geloși.  


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu