marți, 12 mai 2015

La cum îmi bate inima, am numai vânătăi în piept..


   Din cauza ta simt toate astea! Sunt o persoana legata de tine, legata de povestea noastra... Sunt genul de om care ar da orice pentru ca persoanele dragi să fie fericite și sunt în stare să mă sacrific  pe mine și fericirea mea pentru alții.
   Târziu mi-am dat seama că poveștile de dragoste nu se aseamănă cu cele din filme... nu există prinți și prințese, nu există relații perfecte, nu există iubire necondiționată. De ce spun toate aceste lucruri? Pentru că sunt sigură de ceea ce vorbesc și sunt sigură că și voi, cei care îmi citiți rândurile, în sinea voastră îmi dați dreptate. Omul iubit nu v-a dezamăgit niciodată? Nu aveți cumva alte așteptări de la relația la care țineți atât de mult, însă închideți ochii doar de dragul ființei de lângă voi? De multe ori vrem să arătăm lumii ce om perfect avem lângă noi și cât de bine ne înțelegem...există o vorbă din popor: afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul! Cam așa stau lucrurile și când vorbim de relații...oamenii sunt într-adevăr fericiți după ani de sacrificii și răbdare, atunci când ajung să își cunoască partenerul ca pe buzunarul lor și să îl accepte...atunci când învață să trăiască cu greșelile trecutului și vadă ceea ce este cu adevărat important. Iar toate aceste lucruri se întâmplă de obicei la maturitate! 
      Poate vi se pare ciudat acest scepticism al meu, scepticism care se manifestă mai mereu,,, Deși sunt într-o relație, și sunt liniștită în momentul de față, nu pot spune că nu am avut perioade critice. Am învățat să trec peste, însă urmele au rămas. Din această cauză de multe ori mă consum, și arunc vorbe destul de grele, însă eu consider că o fac din iubire. Da, am un mod mai ciudat de a iubi, dar iubesc atât de sincer încât eu și partenerul meu de viață obosim. Obosim, simțim nevoia de libertate și singurătate, însă în același timp suntem conștienți de cât însemnăm unul pentru celălalt. 
   Vă doresc vouă, cititorilor mei dragi, să vă gândiți la oamenii de lângă voi și să le arătați într-un mod frumos, iubirea față de ei. Celor care încă nu i-au găsit, le doresc distracție plăcută, pentru că mai devreme sau mai târziu vor întâlni un om care îi va seca de toată puterea :))! Iubirea este cel mai frumos sentiment, însă aveți grijă pe cine iubiți! 

 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu