luni, 18 mai 2015

Imaturitate.


   În mai toate postările am ales să vorbesc despre femei. Astăzi, surpriză! Bărbații sunt subiectul nostru de discuție :)) ! Zilele care au trecut am ales să mi le ocup cu studierea comportamentului acestei specii, fără de care noi, femeile, nu am putea trăi ( deși de multe ori negăm acest lucru ) ! Bărbații pe care i-am analizat, m-au făcut să confirm faptul că...se maturizează mai greu ! Oricât aș fi încercat să port o discuție serioasă și deschisă cu unul dintre " subiecți  " , era aproape imposibil să îmi duc misiunea la bun sfârșit.
   Deși toată această imaturitate este de multe plăcută, pentru că femeile au instinctul ăsta matern și le place să își protejeze " odrasla " , nu știu cât de benefică poate fi. Sunt situații în care bărbatul trebuie să fie stâlpul unei relații, confruntându-se cu anumite probleme care pe o femeie ar consuma-o... sau situații în care soțul sau iubitul este nevoit să își apere partenera de viață...ceea ce vreau să subliniez este faptul că atât bărbatul cât și femeia au roluri separate, care se completează într-un final. 
   Recunosc, de felul meu sunt mai copilăroasă, și de multe ori, nu accept ca bărbații din viața mea să fie mai copilăroși decât mine... consider că această imaturitate este mai mult o scuză folosită de masculii de lângă noi pentru a-și acoperi greșelile. Există un dram de adevăr atunci când spunem că femeile se maturizează muuuult mai repede decât bărbații, însă faptul că s-a pus accent pe acest lucru nu a făcut decât să lăse cale liberă acestora și să plusese cu un argument în favoarea reprezentanților sexului masculin. De felul meu, sunt o persoană tranșantă și nu îmi place să asist la dramele masculine, pentru că mi se pare penibil în primul rând... ca reprezentant al sexului puternic nu te prinde o criză de isterie pentru că nu îți stă părul cum trebuie. Un alt motiv pentru care mă lasă rece  așa zisa imaturitate, este reprezentat de monotonia discuțiilor pe care le poți avea cu un astfel de       " băiețel " ...în afară de mașinuțe și fetițe, altceva nu prea știe.
    Nu vreau cu niciun chip să ne denigrez " colegii  " de viață, însă nici nu vreau să îi protejez prea mult. Un lucru este clar, datoria noastră este să ne creștem copiii și soții, să le fim alături la greu, și să le oferim cele mai bune sfaturi indiferent de probleme. Ca femeie, trebuie tot timpul să te miști, să te informezi cu privirie la hobby-urile lui, să îți pese de prietenii și familia din care provine, însă în același timp trebuie să ai grijă de tine (tot pentru el :)) ) ! 
   Cu toate acestea, sunt convinsă că eforturile noastre vor fi răsplătite într-un final cu o familie frumoasă și o dragoste puternică! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu