vineri, 27 martie 2015

Andreea si sintagma "te iubesc"


       De multe ori mi s-a spus ca sunt o persoana rece, diferita, care nu isi etaleaza sentimentele. Corect, nimic de zis! :D Spre nenorocul oamenilor dragi mie, nu sunt o persoana foarte flexibila din acest punct de vedere...nu imi place ca ceilalti sa imi cunoasca slabiciunile. Toate lucrurile astea se datoreaza oamenilor care m-au dezamagit, iar cei care trag de pe urma acestora sunt fiintele dragi din viata mea. Pentru mine un pupic pe obraz cand vii acasa sau cand pleci la munca nu inseamna foarte mult. In zilele noastre, oamenii te mint in fata, asa ca de ce nu ar putea mima niste sentimente?
       Recunosc, nu utilizez prea des sintagma "te iubesc", poate de doua ori pe an si atunci    printr-un mesaj...nu este genul meu sa te imbrac in dragoste si sa te ridic in slavi. Insa, asta nu inseamna ca eu nu primesc dragoste si atentie, poate chiar prea multa in comparatie cu ceea ce ofer, dar na...fiecare cu norocul lui! Cu toate astea, iubesc si eu...in felul meu greu de inteles. In viata mea nu exista multe persoane care se bucura de privilegiul asta, insa aceste persoane nu isi vor/pot da seama de faptul ca le divinizez. Desi de-a lungul vietii mele am fost inconjurata de iubire si caldura sufleteasca, faptul ca  ofer mult prea repede increderea oamenilor care nu o merita, m-a tarat de multe ori prin situatii destul de neplacute, lucru ce m-a transformat intr-o fiinta mai diferita. 
       Insa, atunci cand iubesc, iubesc sincer, fara asteptari sau pretentii... As putea sa iert orice si sa trec prin orice pentru fiinta iubita. De multe ori sunt prea naiva, iar in alte dati sunt prea suspicioasa...azi sunt intr-un fel, maine in altul. Dar tot ce fac, fac din iubire. Nu trebuie sa te bati cu pumnii in piept ca iubesti, pentru ca este un sentiment uman pe care toti il intalnim, fiecare in maniera sa... Nu trebuie sa oferi luna si soarele de pe cer, si nici sa arunci cu vorbe mari in stanga si-n dreapta. Pentru mine, iubirea este atunci cand sunt impacata cu mine si cu omul langa care traiesc, atunci cand un simplu mesaj de la el imi face inima sa o ia la trap de fericire, sau atunci cand nu se sfieste sa iasa cu mine pe strada. Degeaba esti femeie fatala, degeaba ai barbatii la picioare si te plimbi prin restaurante, daca nu ai trait sentimentul acesta pe cat de simplu pe atat de complicat.
         Asadar, nu trebuie sa rostesc in gura mare cele doua cuvinte, pentru ca nu am nevoie de aprobarea sau confirmarea nimanui. Si plus de asta...nu trebuie sa iubesc cum iubesti tu, pentru ca fiecare iubim in felul nostru, nu exista un sablon pentru asa ceva...Asa ca, Andreea si sintagma "te iubesc" nu sunt pe aceeasi lungime de unda, insa Andreea si iubirea sunt prietene la catarama! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu