marți, 24 martie 2015

Lucruri pierdute.

     Cu toții am avut decepții. Unii mai multe, alții mai puține... Eu am ajuns în etapa vieții mele în care sunt decepționată de oamenii dragi. Știu...este trist! Am ajuns la concluzia că prieteniile sincere nu mai există în zilele noastre, și că fiecare om pe care îl întâlnesc nu vede în mine decât un avantaj.
     Nu vreau să devin o "drama queen" și să îmi plâng de milă, însă sunt sigură că și TU, cititorule, ai trecut prin așa ceva. Deși suntem la fel dar totuși diferiți, fiecare gândim în maniera noastră și acționăm după cum credem de cuviință, iar aceste acțiuni pot leza oamenii din jurul nostru. Vreau să cred că oamenii nu sunt așa, că am întâlnit decât exemple de "așa nu", însă am fost de prea multe ori dezamăgită de oamenii în fața cărora m-am deschis ca și o carte ca să acord încredere celor pe care urmează să îi întâlnesc.
     Am ajuns să atingem culmea egoismului, în loc să ne înconjurăm cu iubire... Am ajuns să ne trădăm prietenii din invidie... Am ajuns să mințim oamenii care ne iubesc... Am ajuns să fim ai tuturor și ai nimănui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu