marți, 24 martie 2015

Ganduri...

       Imi place sa cred ca sunt o persoana puternica...Desi ma apropii de cei 23 de ani ai vietii mele, varsta la care tinerii ar trebui sa se laude cu un grup de prieteni larg si nopti pierdute prin diferite cluburi, eu nu pot sa spun decat ca am putini prieteni dar sinceri, iar persoanele apropiate din viata mea le pot numara pe degetele de la o mana. Chiar daca pare greu de crezut, ma mandresc cu acest lucru...pentru ca in fata lor nu trebuie sa pretind ca sunt altfel decat de obicei si nu trebuie sa ii mint pentru a crea imaginea aceea perfecta. Am prieteni care sunt sinceri cu mine, o familie care ma iubeste neconditionat si o intuitie care mi-a deschis ochii de multe ori. 
          Au existat oameni care au intrat si au iesit din viata mea, care mi-au dat multe lovituri sub centura si pe care ii consideram prieteni. Cu toate acestea, le multumesc si lor. Da! Pentru ca mi-au aratat ca pot mai mult si ca nu ma cobor la nivelul lor. Datorita acestor persoane am invatat sa iert, sa am rabdare si sa ofer a doua sansa, chiar daca de multe ori am fost din nou dezamagita... In astfel de situatii, nu-mi ramane decat sa sper ca viata le va aranja pe toate la locul lor, iar timpul va vindeca ranile. 
         Cu toate astea, inca mai am puterea sa cred in oameni. Sper sa merite! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu