sâmbătă, 28 martie 2015

Daca vreodata voi tine capul jos, o voi face doar ca sa imi admir pantofii!

                   
                      Sunt femeie si sunt mandra de asta! Ma consider o persoana destul de coapta pentru cele 23 de primaveri pe care le-am adunat in  buchetul vietii, o persoana rabdatoare cu oamenii din jur, o fiinta sociabila, deschisa provocarilor, pe scurt o tipa cu care ai ce discuta.
                   Nu contest ca nu am facut greseli in viata mea, insa le consider greseli minore...pe care orice "copil" le face in anii adolescentei. Ajunsa la maturitate ( sau cel putin asa as vrea sa cred, ca sunt matura :)) ), vad lucrurile din alta perspectiva...greselile trecutului sunt unele marunte asa cum am spus si mai sus, dar mai ales ma concentrez pe greselile caracteristice maturitatii, pentru ca ele sunt cele mai periculoase. Ma multumesc cu ceea ce am, si mai presus de atat, nu imi este rusine cu ceea ce am devenit!!! Sunt mandra de mine, de modul cum gandesc si cum actionez si am incredere ca pe parcurs voi realiza mult mai multe. Stiu, modestia nu este chiar punctul meu forte...insa, de obicei, nu vorbesc in felul acesta despre mine...mai degraba las persoanele care ma inconjoara sa ma descopere si sa isi formeze o parere. 
                   Dar nu despre mine vreau sa vorbesc, ci la modul general... Haideti sa ne comportam in asa fel incat oamenii sa nu ne arate cu degetul pe strada, haideti sa ne multumim cu ceea ce avem si cu ceea ce putem noi oferi, haideti sa nu mai traim pe premiza "sa moara si capra vecinului"! De ce lasam in unele situatii ca invidia sa ne ia ochii?! De ce ne pierdem timpul cu sentimente inutile, in loc sa il folosim eficient facand un pas catre evolutie?! Pentru ca este mai usor sa ne plangem de mila, decat sa punem osul la treaba!!! Din pacate, in societatea noastra exista astfel de indivi(zi)/(de) care uita de principiile morale si care aleg sa calce pe cadavre pentru a fi ei multumiti. Ei, haideti sa va spun ceva, un lucru cladit pe nefericirea altcuiva niciodata nu va rezista! Este la mintea cocosului ca roata se va intoarce, si ca lucrurile nu le vor mai fi atat de favorabile... Este important sa fim oameni cu aproapele nostru, si sa il ajutam la nevoie fara a cere ceva in schimb. 
                   Cred ca un om caruia nu ii este rusine cu ceea ce a devenit si cu oamenii din jurul sau, este intr-adevar om in adevaratul sens al cuvantului! Insa, indivizii din cealalta parte a baricadei vor trage in jos societatea in care traim, iar noi nu vom putea face mare lucru in privinta lor...asa ca mai bine prevenim prin comportamentul pe care il afisam si prin principiile pe care le dam mai departe, decat sa vindecam mai tarziu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu