luni, 27 aprilie 2015

Dacă vrei mai multă atenție, trebuie să oferi mai puțină


   Nici nu știu cum să încep...atunci când vine vorba de iubire, sunt încuiată. Și nu la modul că nu aș fi dispusă să înțeleg și să trăiesc iubirea, ci pentru că este un subiect atât de dificil, încât câteodată nu am cuvinte să vorbesc despre el. Ca femeie îmi place să fiu în centrul atenției, să fiu elementul primordial în viața partenerului meu, să mi se ofere atenție. Îmi place atunci când iubitul renunță la un meci de fotbal cu prietenii pentru a sta cu mine... îmi place atunci când adoarme ținându-mă de mână...îmi place când se mândrește cu mine. Însă problema apare atunci când toate aceste gesturi nu există! 
   De felul meu, acord atenție, câteodată muuult prea multă! :)) Atunci când nu mi se răspunde cu aceeași monedă, încep să mă transform! Consider că atunci când ești într-o relație cu o persoană lângă care vrei să rămâi tot restul vieții, este important să îi acorzi acele clipe numai ale ei, pentru că sunt cele mai frumoase și intime momente pe care un cuplu le poate avea. Așa cum am scris și în titlu, de multe ori dacă nu primești atenția pe care o meriți, este cel mai bine să tratezi omul respectiv cu neatenție și indiferență, și credeți-mă, funcționează! Pentru că suntem oameni avem nevoie de iubire, indiferent de cât de duri ne place să părem... avem nevoie de o persoană care să ne adune atunci când suntem la pământ, avem nevoie de o vorbă bună și caldă, avem nevoie de înțelegere și de un umăr pe care să plângem, avem nevoie de o persoană pe care să ne bazăm. Însă, la rândul ei, și această persoană are nevoie exact de aceleași lucruri. Nu așteptați numai să primiți fără să dăruiți, nu gândiți că vi se cuvine tot ce aveți, pentru că exact atunci când nu vă așteptați, persoana care vă suportă indiferent de toanele pe care le aveți, va hotărî că este momentul să plece. Și atunci să vă văd cum vă descurcați...
   Apreciați persoanele de lângă voi, apreciați momentele de atenție și oferiți-le în schimb! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu