marți, 7 aprilie 2015

Spor la ciocnit oua si la citit al meu blog! :)


   M-am hotarat ca astazi sa nu mai scriu despre sentimentele si trairile care il consuma pe om de-a lungul vietii, ci sa scriu despre frumoasa perioada care se apropie, despre Sarbatorile Pascale. Insa nu o sa scriu despre sarbatoarea in sine, ci despre cum ar trebui sa privim oamenii de langa noi in zi de sarbatoare...cred ca este cel mai potrivit moment sa facem o retrospectiva, sa ne analizam comportamentul si sa ne iertam de tot raul pe care l-am produs intr-o mica/mare masura. Sa ne luam angajamentul ca ne vom schimba, ca vom reusi sa ne respectam ca oameni si ca vom gasi linistea sufleteasca de care avem nevoie. 
   Este o perioada frumoasa, o perioada curata si limpede... Zilele care urmeaza sunt unele de poveste, sunt zile in care iubirea si intelegerea plutesc in aer.  Haideti sa ne bucuram de prezenta oamenilor cu adevarat importanti pentru noi, haideti sa ne dezghetam sufletele dupa o iarna posomorata si sa ne imbracam cu iubire, haideti sa fim oameni! 
   Pentru mine Pastele este o sarbatoare linistita, care imi da prilejul sa fiu din nou copil...imi place sa ma duc la slujbele religioase inchinate acestei sfinte sarbatori, imi place sa ciocnesc oua rosii si sa mananc cozonac si imi place sa ma reintalnesc cu prietenii din copilarie! Este o perioada in care meditez asupra mea, asupra lucrurilor pe care le-am facut si asupra lucrurilor pe care vreau sa le fac de acum incolo. Desi sunt multumita de cum am evoluat pana la aceasta varsta, sunt constienta ca exista persoane pe care cateodata le-am lezat prin comportamentul meu sau prin prisma unor cuvinte spuse la nervi...din aceasta cauza imi propun in fiecare an sa fiu mai buna decat in anul precedent, mai temperata si mai intelegatoare...sper ca si in anul acesta sa imi onorez promisiunile! 
   Suntem prea obsedati de o "viata buna", de vacante costisitoare si masini luxoase, si uitam ce este cu adevarat important...ramaneti acasa intr-o zi de sarbatoare, bucurati-va parintii cu rasetele voastre indiferent de varsta pe care o aveti, luati la pas strada pe care ati copilarit si, de ce nu, jucati o miuta cu pustii vecinilor, pentru ca astea sunt lucrurile frumoase in viata. Nu firma in care lucrezi sau aceea de pe haina te fac om, ci familia si mediul din care provii...nu uitati de unde ati plecat, iar de sarbatori, intoarceti-va acasa! Vacantele mai pot astepta...

   Asadar, va doresc un Paste fericit, linistit si plin de caldura! Inconjurati-va de oamenii dragi si iertati-i pe cei care v-au gresit, pentru ca numai asa veti dobandi linistea sufleteasca! Paste fericit, spor la ciocnit oua si la citit al meu blog! :))

2 comentarii:

  1. Paște fericit alături de cei dragi ție! Sa îți lase iepurașul cat mai mulți cititori pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru sustinere! Sarbatori cat mai frumoase iti doresc!

      Ștergere