miercuri, 22 aprilie 2015

Spune-mi cum trăiești, ca să îți spun cine ești!

   La naștere toți primim un cadou, și anume viața. Unii știu să se bucure de el, alții nici măcar nu au habar cum să îl despacheteze... Eu una, vreau să îmi trăiesc viața cât mai frumos, însă din zi în zi este tot mai greu...nu există un model care să ne ghideze, sau mai ales, instrucțiuni de folosire. Toți ne dorim să avem o viață liniștită, și să ne înconjurăm de oameni frumoși în care să ne oglindim. Eu una am așa oameni lângă mine, și cred că toți avem, însă unii dintre noi nu le acordăm atenția necesară și nu realizăm că ei sunt de fapt pilonii de bază ai existenței noastre. 
   O viață trăită așa cum trebuie, este atunci când trăim pentru noi și prin noi..când profităm de fiecare șansă și trăim fiecare clipă cu tot sufletul. O viață frumoasă este atunci când noi, "proprietarii" , suntem personajele principale, și facem tot posibilul să evoluăm, însă fără a aduce daune celor din jurul nostru. O viață frumoasă, conduce la liniște sufletească și realizări.
   Unii aleg să își consume timpul făcând fel și fel de greșeli, alegând un drum greșit, care îi va conduce într-un final la eșec. De fiecare dată, calea cea mai ușoară de a ne atinge scopurile nu este cea eficientă, iar acest lucru se aplică la fiecare caz... Ne pierdem timp și răbdare să găsim fel și fel de strategii, când am putea, în schimb, să ne ambiționăm pentru a realiza cu adevărat ceva. Sunt de părere că fiecare om face ce a văzut în familia sa, și că familia într-un fel sau altul îl definește. Dacă am trăit într-o familie frumoasă, clădită pe valori și reguli, atunci cu siguranță vom deveni oameni de nădejde, oameni cu un caracter puternic. Însă, dacă facem parte dintr-o familie dezbinată, la rândul nostru vom deveni oameni instabili și nehotărâți. Însă, vreau să cred că există și excepții, copii care nu au avut noroc să se dezvolte într-un mediu propice, și care au înțeles că  familia uneori poate fi un exemplu negativ,..în astfel de cazuri, oamenii iau de învăț și își propun să realizeze exact opusul a ceea ce ei au avut. 
   Pentru că am deviat puțin de la subiect, nu vreau decât să subliniez faptul că niciodată nu este prea târziu să ne dăm seama de greșelile făcute în viața noastră, și să facem în așa fel încât să putem spune la bătrânețe că ne-am trăit viața frumos...Așadar, tu ești mulțumit de viața ta?
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu