joi, 9 aprilie 2015

Un singur baiat...o mie de sentimente.

   Sunt destul de dificila cateodata, si iti multumesc ca ma intelegi...iti multumesc ca rabdarea pe care o ai ma linisteste indiferent de situatie, iti multumesc ca ma suporti  cu toate toanele si figurile mele, iti multumesc ca existi. Esti persoana care m-a marcat si persoana care m-a definit...m-ai prelucrat ca pe un material fin si acum sunt opera ta. Te oglindesti in mine, iar situatia este viceversa. 
Ai fost acolo in cele mai dificile momente, dar recunosc...au fost clipe in care mi-ai lipsit...clipe in care am fost furioasa pe tine...clipe in care ti-am dus lipsa mai mult decat orice pe pamantul acesta., clipe in care te-am detestat...dar au fost simple rataciri din partea noastra! Sentimentele pentru tine sunt cele mai sincere si cele mai calde, iar puterea pe care mi-ai dat-o  ma face sa trec peste orice si oricine pentru tine. 
      Vreau sa evoluam impreuna, si vreau sa cred ca suntem meniti sa fim amandoi... vreau sa imi oferi sperantele pe care ne vom cladi viitorul si familia numeroasa pe care mi-o doresc. Vreau sa avem langa noi oameni impliniti, modele in societate, oameni de la care avem ce invata.Obstacole au fost si cu siguranta vor mai fi...insa ele au rolul sa ne intareasca relatia si sa ne faca sa devenim un TOT, un TOT pe care oamenii iubiti din jurul nostru se vor sprijini in momentele dificile, un TOT de care sa fim mandri. 
   Ma bucur ca am gasit sprijin intr-un om asa ca tine, un om care lasa la vedere aparentele dar care inauntru este macinat de sentimente...un om care are nevoie de alt suflet langa el, de vorbe frumoase, de sprijin si de o viata simpla. Iti multumesc ca te-am intalnit si ca m-ai invatat anumite lectii. Iti iert greselile, pentru ca stiu ca esti o persoana deosebita in care niciodata nu as putea arunca cu noroi. Ai fost acolo langa mine si sper sa fii si de acum incolo indiferent de circumstante...ai fost si vei fi un singur baiat care imi ofera o mie de sentimente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu