marți, 28 aprilie 2015

Așa tată, așa fiică!


   Pentru că sunt fată, sau mai bine zis, pentru că sunt om, am și eu puncte slabe... aceste puncte slabe, sunt reprezentate de oameni, oameni dragi mie pentru care aș face orice! Post-ul de astăzi, am ales să îl dedic tatălui meu, omul care mă ambiționează pe zi ce trece și care mă cunoaște cel mai bine... omul care așteaptă mai mult din partea mea, și care îmi oferă mai mult... bărbatul care nu m-ar dezamăgi niciodată și care nu m-ar lăsa pentru o altă femeie! Bărbatul care ar trece prin foc pentru mine și care nu mi-ar cere vreodată ceva la schimb! 
   Tatăl meu, este persoana din umbra mea, persoana la care mă gândesc întotdeauna atunci când iau o decizie, persoana de bază care mă susține oricând și oricum. Cred că  am specificat de atâtea ori faptul că familia înseamnă tot pentru mine. Îmi iubesc părinții, îmi iubesc prietenii puțini dar sinceri pe care îi am, iubesc oamenii care mă iubesc. Față de ei nu îmi arăt sentimentele, și nici față de tatăl meu nu am făcut-o până acum. Este prima dată când aleg să vorbesc despre el, ca mulțumire pentru ceea ce am devenit și pentru învățămintele pe care mi le-a dat. Îi semăn mult prea mult, și știu că valorile și principiile pe care le am în viață sunt identice cu ale lui. Din cauza sa, cer tot timpul mult mai mult de la oamenii din jurul meu pentru că și el a făcut același lucru cu mine, mi-a arătat că nu există imposibilul și că dacă ai voință poți realiza orice. Mi-a deschis de multe ori ochii, prezentându-mi lumea asta rea în care ne învârtim, și m-a lăsat tot timpul să învăț din greșeli. Este mândru de mine, și de cât de frumos am crescut. 
   De aceea, tată, țin să specific că și eu sunt mândră de tine, că îți mulțumesc pentru tot ceea ce ai făcut și pentru că ești modelul meu în viață! Îmi doresc ca familia pe care o voi avea să fie atât de frumoasă ca și familia pe care tu mi-ai oferit-o și îmi doresc ca tatăl copiilor mei să fie exact ca tine! Te iubesc! 



P.S.: Pentru ca mama mea sa nu se supere :)) vreau să îi transmit faptul că este cea mai bună și iubitoare mamă, și că fără ea, tatăl meu nu ar fi devenit ceea ce este acum, adică un tată exemplar și un bărbat împlinit! Te iubesc! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu