sâmbătă, 4 aprilie 2015

Prezentare generala.


   Pentru ca nu am scris niciodata despre mine, m-am gandit ca ar fi cazul sa ma prezint... Nu stiu cat de important este, pentru ca majoritatea cititorilor ma cunosc...fie le sunt prietena, fie le sunt o persoana cunoscuta, sau doar o pagina de facebook. Nu ma consider o persoana realizata, dar cred ca pana in momentul de fata am dat dovada de ambitie si stapanire de sine. Imi place sa studiez domeniul stiintelor politice si dupa cum se poate observa, imi place sa scriu. Urmeaza sa ating varsta de 23 de ani in luna lui august, si imi doresc din tot sufletul sa ma realizez atat profesional cat si sentimental...imi doresc o cariera care sa imi ofere independenta si o familie exact ca familia in care m-am nascut, dar mai numeroasa! :) 
  Prieteni nu am multi, vreo 2-3, maxim 4! :)) Cunostiinte in schimb...cu gramada! De fel sunt o persoana fooaarte sociabila si din pacate naiva...insa m-am mai lecuit de-a lungul timpului. Cand vine vorba de iubire, pot spune ca sunt varza...si nu pentru ca nu ar avea cine sa ma iubeasca, ci pentru ca iubesc cu toata fiinta mea, iar de multe ori eu sunt cea care am de suferit. Sunt in stare sa trec peste orice si oricine pentru fiinta iubita, chiar daca inauntru gandurile si trairile ma macina si ma consuma...cu toate astea nu imi strig dragostea in gura mare, iar omul iubit nu va primi prea des dovezi de iubire din partea mea. Insa, pe de alta parte, sunt inconjurata de iubire de toate felurile!!! 
  Nu imi place sa fiu mintita, consider ca sunt destul de puternica sa suport adevarul...si mai cred ca Dumnezeu da celor ce pot duce, asa ca intr-un fel sau altul ma consider norocoasa. Nu vreau sa dezamagesc persoanele dragi din viata mea, ba din contra, as vrea sa se mandreasca cu mine. Imi place sa las o amintire placuta oamenilor, si sa se gandeasca cu zambetul pe buze la mine...bineinteles ca sunt persoane pe care le regret, insa nu te poti inconjura de oameni cu care nu esti compatibil. 
   
   In linii mari, cam asta sunt...am uitat sa mentionez, numele meu este Andreea! :))


2 comentarii: