joi, 23 aprilie 2015

Familie. Demnitate. Inimă.



   Astăzi, stăteam liniștită pe Facebook, în timp ce savuram cafeaua de dimineață...mă gândeam la lucrurile pe care le am de făcut și la modul în care o să îmi gestionez timpul. Navingând cu spor pe pagina mea personală, dau de o poză foarte interesantă, postată de una dintre verișoarele mele. Pot spune cu sinceritate, că poza în cauză m-a pus pe gânduri... m-a pus pe gânduri pentru că amintește trei lucruri sacre pentru mine: familia, demnitatea și inima. Da! Pentru mine cele trei elemente sunt motorul nostru în viață, sunt caracteristicile cheie care ne diferențiază! 
    Așa cum am mai repetat în postările mele anterioare, familia ne definește. Nu cred că mai are rost să explic cum am ajuns la concluzia asta. ci pur și simplu sunt de părere că pentru fiecare dintre noi, familia sa este cel mai de preț lucru, pentru că marchează copilăria, adolescența și chiar viața noastră! Reprezintă mediul în care ne-am dezvoltat și valorile pe care le-am asimilat...pe scurt: ne reprezintă!

    Atunci când vorbim de inimă. vorbim fără doar și poate de sentimente...vorbim de iubire, de oameni dragi și suflete pereche. Este frumos să ne iubim aproapele, să ne dorim binele pentru el și să îi oferim căldură sufletească...este minunat să ne găsim omul potrivit prin intermediul căruia să trăim apogeul iubirii...și este liniștitor să știi că ai oameni care te iubesc și care te-au învățat să iubești! 
   Când vine vorba de demnitate...vorbim de coloana vertebrală a fiecărui om! Vorbim de caracterul său, de modul în care privește lucrurile, și de lecțiile de viață învățate. Când spunem demnitate, spunem siguranță...spunem valori foarte bine înrădăcinate, spunem om în adevăratul sens al cuvântului. Există de multe ori cazuri când demnitatea este dată la o parte, în favoarea inimii sau chiar a familiei...nu știu dacă este sau nu în regulă o astfel de decizie, însă sunt de părere că dacă ceva sau cineva te face fericit, merită efortul de a-l schimba și de a-l învăța să aprecieze. Dar, nu trebuie să ne dăm demnitatea  la o parte pentru fiecare individ care se strecoară în viața noastră. 
   Sunt multe cazuri pe care trebuie să le evităm, sunt multe cazuri în care aceste trei elemente prezentate se află în conflict, însă cu timpul omul învață să le ge
stioneze...unii mai bine, alții mai puțin bine. Este important însă să ne dăm seama ce rol joacă fiecare în parte, și că deși vorbim de aceleași trei caracteristici, prin intermediul lor ne diferențiem și ne construim ca indivizi.





Poza cu pricina: 

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu