luni, 20 aprilie 2015

Gura lumii nici pământul nu o astupă!


   Îmi este din ce în ce mai greu să mă deschid în fața persoanelor din jurul meu... am impresia că toți așteaptă să pic, toți îmi vor răul și se bucură de dezamăgirile mele. Nu știu de ce toate aceste idei în capul meu. dar cred că lumea din ziua de azi este foarte rea... rar întâlnim persoane care să ne fie alături la un necaz și care să se bucure sincer pentru o reușită de a noastră.
Faptul că gura lumii este desfrânată și vorbește multe și nevrute este grav...ba că ăla face prea mulți bani, ba că cealaltă umblă prost... tot felul de astfel de păreri care sunt total nesusținute. Stau și mă întreb, de ce oamenii ăștia își ocupă timpul cu astfel de întrebări la care oricum nu vor afla răspunsul?! De ce urmărim să distrugem relații și să denigrăm oamenii pe care nici măcar nu îi cunoaștem? Crezi că dacă ieși la un suc cu o persoană, ai dreptul să o târăști prin noroi...?!  Sunteți prea obsedați de viața altora, încât uitați să o trăiți pe a voastră! 
   Da, mă adresez acum acestor oameni, oameni fără ocupație, oameni răi, care nu au avut un model în viață, ci din contră, au întâlnit numai exemple negative... de ce toată această agitație pe ce are celălalt? Suntem oameni, și vreau să cred că suntem construiți altfel...din păcate am întâlnit foarte multe astfel de persoane, persoane la care nu m-aș fi așteptat vreodată, însă care au căzut în capcana invidiei. Pe de-o parte, omul care nu are dușmani trăiește degeaba, însă când ajungi să nu treacă o zi fără să auzi o vorbă despre tine sau oamenii dragi ție, stai și te gândești cu ce ai greșit? 
   
   Am fost  învățată de cineva drag să trăiesc pe premiza câinii latră, ursul merge...cred că este mai ok așa. Cea mai bună armă este indiferența, și să fiu sinceră, mă mândresc cu mine și cu oamenii de lângă mine, iar două vorbe aiurea aruncate în vânt de persoane de nimic, nu au cum să mă afecteze! Mă consider o tânără educată și din acest motiv încerc să îi înțeleg pe acești indivizi...fiecare are rolul său pe acest pământ...însă când eu mă voi lăuda cu realizările și cu familia mea, ei vor conștientiza că au trăit degeaba!

2 comentarii:

  1. Și totuși te-ai exprimat frumos! Eu pe oamenii de genu' ăsta îi consider direct proști! Știi tu, prostul până nu e și fudul,parcă nu e prost destul! De criticat ce are altu' în grădină întotdeauna a fost mai ușor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ales sa ma exprim frumos, pentru ca asa cum am spus mai sus, ma consider o persoana educata. Rau poti face foarte usor, insa mai greu este sa faci bine. Poate cei care vor vedea post-ul, vor face o retrospectiva si isi vor da seama de greselile facute...toti oamenii avem cate un defect, insa important este sa il "reparam" :)

    RăspundețiȘtergere